En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

28 september 2012

Vinderen af Give away


Den 28. september 2012
Tak fordi der var så mange der ville deltage i denne konkurrence og tak fordi så mange har lyst til at følge min blog. 
Der kom rigtig mange gode forslag til, hvad folk gerne vil se mere af, og jeg vil da helt klart prøve at opfylde nogle af disse ønsker.

Vinderen blev fundet ved lodtrækning. 

Vinderen blev Pia, som har bloggen  Mini-hakkeren


Den. 1. september 2012
Betingelser for Giweaway nederst i indlægget

D. 28 september i denne måned fylder min madblog 1 år.
For mig er det ret vildt, der er sket rigtig meget på dette år.
Jeg var rigtig lang tid om at lave denne blog, der gik mange tanker igennem mit hoved, da jeg skulle finde ud af hvilken slags blog jeg ville lave, skulle det være en blog om hele mit liv ?

Det blev jeg ret enig med mig selv om, at det ikke skulle være, da jeg er et ret privat menneske, Så blev hurtigt enig med mig selv om, at det skulle være en MADBLOG....Jeg ELSKER jo mad på alle måder, snakke om det, dagdrømme om det, Bruge det som inspiration, Som godnatlæsning, se på det, dufte til det, føle på det, mærke de forskellige konsistenser i munden, men frem for alt at smage på det.

Min næste tanke gik på, om den skulle være præget af opskrifter og fremgangsmåder fra min baggrund som kok, hvor man jo bruger rigtig FLØDE og SMØR og rigtig mange ikke kunne være med pga indviklede fremgangsmåder ?
Eller skulle den være præget af den uddannelse jeg er i gang med at læse, som Professionsbachelor i Ernæring og Sundhed, hvor der er fokus på sundhed og rigtig sammensætning af ens kost ?
Eller skulle den være præget af den mad jeg spiser i hverdagen, som andre mennesker nok bedst kan sætte sig ind i og vil begive sig ud i at lave?
Jeg valgte det sidste som det primære, dog vil nogle indlæg skinne igennem af de andre erfaringer/ baggrund jeg har til mad, sundhed og ernæring. 

Jeg har længe ønsket mig, at ville lave en kogebog, men det bliver nok aldrig realistisk, derfor er denne madblog, nok det nærmeste jeg kommer på disse drømme.

Jeg vil gerne sige tak til jer der har fulgt mig igennem dette år, som har lagt kommentarer, bliv endelig ved med det, det gør mig kun glad og tak til jer, der har lavet mine opskrifter eller blevet inspireret af dem.
Lad mig endelig høre fra jer......

Men nu til Give away´en:

Alle kan være med, men der er kun 1 fast læser der kan vinde denne bagebog fra Claus Meyer (ikke sponsoreret)
Jeg er selv glad for denne bog, og glæder mig til at prøve flere af opskrifterne.

Det du skal gøre for at være med i konkurrencen er 2 ting:

1. Være synlig fast læser af denne blog via Google friend connect eller Networkedblogs, ellers skal du tilmelde dig som fast læser, derudover skal du...
2. Skrive en kommentar i kommentarfeltet nedenfor; skriv ideer til hvad du gerne vil se mere af eller få ideer til på denne blog (af mad).

Spred endelig nyheden videre, hvis du tror andre er interesserede i denne bagebog.

Vinderen bliver trukket fredag d. 28. september  kl. 21
 
Er du vinderen, skal du kontakte mig inden 1 uge, så jeg kan få din adresse, så du kan modtage din gave.

Jeg kan nu også følges på Instagram HER Print Friendly and PDF

20 kommentarer:

  1. Hej Kristina ;-D

    Utroligt som tiden går, når man blogger. Jeg er allerede fast læser, som du ved og har nydt rigtigt godt af din blog. Den er virkelig inspirrende for mig.

    Jeg kunne godt tænke mig at lære mere om forskellige teknikker til specielt at pynte maden. F.eks. udskæringer af grøntsager, som blikfang på et fad.

    Jeg syntes klart, det er en rigtig lækker Give-away... jeg har længe ønsket mig bogen, så jeg håber, jeg bliver den heldige vinker.

    Mvh Pia

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med - jeg kender ikke din blog så godt, men jeg mangler altid ideer til tilbehør.

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne deltage i denne lækre give away(:
    Jeg ved desværre ikke, hvilke mad ideer, jeg skal komme med, da jeg fast lige er blevet fast læser.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  4. Jeg deltager meget gerne i denne skønne give away.
    Jeg er fast lige blevet fast læser, så lige nu kan jeg ikke komme med et forslag af nye mad ideer, da jeg ikke ved så meget om, hvad du før har skrevet om. Men glæder mig til at følge med på din madblog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine fine give aways, som du kan finde i venstre side af min blog. Der er bla. en fra Tante Grøn(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med.

    synes det er svært at nævne noget jeg gerne vil have mere af på bloggen, da jeg synes du viser lidt af det hele, men jeg kan altid bruge inspiration til lækkert og nemt middagsmad. Lige nu er jeg på barsel og har derfor mulighed for at lave alt muligt herhjemme, men når jeg skal på arbejde igen mangler jeg altid inspiration til madpakken hvis det ikke skal være en rugbrødsmad.

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage, er hermed blevet fast læser.

    Jeg kunne godt tænke mig at se nogle lækre mexicanske retter. :-)

    SvarSlet
  7. Jeg kigger altid gerne efter opskrifter som ikke indeholder mærkelige ingredienser, for så går tiden ikke med at lave mad, men med at købe ind og det er bestemt ikke min yndlingsbeskæftigelse.
    Det simple kan jo sagtens se godt ud. Jeg bliver ofte inspireret af, hvad der lige er at få for øjeblikket, fx masser af frugt lige nu. Har lige plukket æbler, pærer og blommer i en plantage i dag.
    Vh Sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  8. Hov forresten, Jeg er først lige blevet fast læser, så lige nu kan jeg ikke komme med et forslag af nye mad ideer, da jeg ikke ved så meget om, hvad du før har skrevet om. Men glæder mig til at følge med på din madblog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog:-)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din blog :-)

    Elsker at bage og den bog vil jeg rigtig gerne eje :-)

    Vh Lykke

    SvarSlet
  10. Jeg har allerede bogen. Den er virkelig god. I går lavede jeg franske financiers fra bogen - de kan varmt anbefales.

    Tillykke med det første år :)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke! Har netop opdaget din blog - som studerende kunne det være rigtig fedt med budgetvenlige opskrifter. :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Tillykke! Jeg prøvede at skrive en kommentar da indlægget var et par minutter gammelt, men det lader vist ikke til, at min computer gad at registrere det.. (:

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde, for det er bare en helt fantastisk bog! Har flere gange brugt den, og så er det rigtig god "godnatlæsning" (man ligger og fantaserer om, hvor skønt det ville være at få friskbagt morgenbrød, men må sande at hverdagen kun liiiige efterlader tid til lidt havregrød.. :D).

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se noget mere morgenmad, for jeg ÆLSKER morgenmad. Konceptet er helt fantastisk, og det er virkelig mit yndlingsmåltid på dagen. Derudover er jeg rigtig glad for din blog, som jeg tit kigger på.

    Mange glade bagesmil,
    Maria.

    SvarSlet
  13. jeg vil meget gerne være med!
    Jeg ville gerne se lidt alternative brød/boller her mener jeg hvor der f.eks er brugt grønt i eller andet.

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  14. Super giveaway!
    Jeg ville gerne se mere mad ud fra rester, om rester kunne gøres mere spændende? :-)

    - Julie Mahler

    SvarSlet
  15. Nem aftensmad er altid god læsestof:-)

    SvarSlet
  16. Lækker give-away!
    Jeg elsker selv at bage, så masser af bagværk og evt gode madbrød til at have med på madpakken, var en ide:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  17. Vil meget gerne deltage :)

    Jeg kunne godt tænke mig inspiration til morgenmad, frokost og også gerne budgetvenlige opskrifter. Kunne også være rart med opskrifter med få ingredienser :) Hurtige og nemme.....

    giffegaf@gmail.com

    SvarSlet
  18. Hej og sikke en fin blog du har!

    Dette er den første "give-away" jeg deltager i - jeg er meget ny :)

    Synes din blog er meget alsidig og med masser af gode opskrifter og jeg glæder mig bare til at få en masse gode ideer!

    Men synes altid jeg er på udkig efter nemme retter! Nogle som ikke kræver en masse forberedelser og som kan bruges til hverdagens mad :)

    - Kristine

    SvarSlet
  19. Tillyke!
    jeg elskier din Dadel Chokoladekage opskrift og jeg haber, du kan dele flere allergi opskrifter som den.

    SvarSlet