En blog om kærlighed til hjemmelavet mad og gode råvarer.
Jeg håber du kan blive inspireret af mine opskrifter og det vil kun glæde mig,
hvis du finder min blog interessant til at blive fast læser.
Feedback på mine opskrifter/ indlæg er mere end velkommen.
God fornøjelse.

07 marts 2012

Ananas og Lakrids snack


Ananas og lakrids går rigtig godt i spænd, prøv derfor denne simple snack,
enten når du har lyst til lidt sødt, eller lav den sammen med salte snacks, som en del af apetizers, når du får gæster, stik evt.  nogle tandstikker i.

Moden ananas
Lakrids sirup, Jeg brugte Johan Bülows "sweet liquorice syrup)

Skær ananasen fri fra skal og stok og skær den i mundrette stykker,
hæld siruppen over i en tynd stråle, brug evt. en gaffel. siruppen er kraftig i smagen, så der skal ikke bruges så meget. Print Friendly and PDF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar